Frakt og retur

FRAKT

Vi bruker Post i butikk og har fast fraktkostnad på kr 79,- Gratis frakt ved bestilling over 299,-

  • Post i butikk: pakken leveres til nærmeste "post i butikk" utleveringssted. Det kan være matbutikker og andre butikker over hele landet. Du mottar sporingslink og varsling når pakken kan hentes.

Leveringstid er normalt 1-3 virkedager, avhengig av postnummer og beliggenhet.

BYTTE

Det er gratis å bytte selve varen!

Det er to måter å bytte på

Den hurtigste måten å bytte på, er å kjøpe ny vare på vanlig måte. Deretter returnere den gamle på angrerett. På denne måten sender vi ny vare med en gang og tilbakebetaler din gamle ordre ved returbehandling. Metoden er helt klart raskest og smidigst for alle. Du mottar ny vare innen få dager.

Returner og be oss sende ny. Saksgangen tar lengre tid da det innebærer postgang to veier og returbehandling (returbehandling kan ta ca 1 uke, avhengig av hvilken dag returen ankommer vårt lager). I tillegg kan det hende vi er utsolgt på ditt ønskede produkt i mellomtiden.

Dersom du ønsker å bytte til en dyrere eller rimeligere vare, så anbefaler vi å gjøre slik som beskrevet i første punkt. Altså, kjøpe ny vare og returnere den gamle på angrerett. NB :Returfrakt betales av kunde!

Vi gjør oppmerksom på flg : du blir kun kreditert for varen du har sendt i retur, ikke frakten ved å sende varen til deg. Du må også selv betale utgiftene ved tilbakelevering av varen når du angrer kjøpet.

Følg trinnet nedenfor hvis du ønsker å returnere din(e) vare(r):

Trinn 1: Pakk produktene tilbake i tilhørende originalemballasjen, og fyll ut returskjemaet, eller legg ved et skriv som henviser til ordrenr og årsak til retur.

Trinn 2: Pakk varen(e) forsvarlig inn. Dekk til eller fjern den opprinnelige forsendingsetiketten samt gamle strekkoder fra pakken, dersom du bruker samme forsendingsemballasjen fra da du mottok varen(e).

Trinn 3: Merk pakken med riktig returadresse

Trinn 4: Send din pakke fra din foretrukne transportør. Når du returnerer varer er det viktig at du sparer på kvittering med sporingsnummeret på pakken, da dette dokumenterer viser at du har sendt varer i retur til oss. Dette i tilfelle pakken skulle forsvinne underveis.

ANGRERETT

Du har alltid 14 dagers full angrerett ved kjøp på nett - det gjelder også tilbudsvarer. Du står fritt til å velge om du vil ha pengene tilbake eller bytte til ny størrelse/farge. Vi refunderer dessverre ikke beløp etter angrefristens utløp. Så husk å sende varen tilbake innen 14 dager hvis du ønsker pengene tilbake. Angrerettskjema blir sendt elektronisk til din registrerte epostadresse. Det er ikke et krav om å returnere med utfyldt angrerettskjema. For oss er det helt i orden, men for raskt returbehandling er det veldig fint med en lapp som beskriver ordrenummer, årsak til retur og hva du ønsker (eksempel: Ordrenummer 1010, årsak angrerett, ønsker pengene tilbake). Kunden betaler for retur og bærer risiko for varen helt til den har ankommet vårt lager.

Tips og råd om angrerett: Dersom du er i tvil om du ønsker å beholde varen er det lurt å ta godt vare på alt som følger i pakken. Ta vare på emballasje , lapper og varene ... da reduseres ikke muligheten for retur. Hvis du bestemmer deg for å returnere kan du bruke samme emballasje som vi brukte. Pakk pent og returner til vår adresse:

RETURADRESSE

Hair Collection AS
Kilengt. 1
3117 Tønsberg